سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درد دل های فکر!
 
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/2/22 توسط مغشوش نگار | نظر

واژه انتخاب در نظرم خیلی بزرگ و مهم جلوه می کند وقتی

به "انتخاب تو" فکر می کنم.

تو "انتخاب" منی و چقدر سخت می شود زمان هایی که نمی توانم این انتخاب را نادیده بگیرم و 

از هر راهی می روم دوباره به تو می رسم.

آنوقت است که انتخاب کلمه ای می شود پر از حس و هدف و آرزو

کلمه ای به بزرگی همه انتظارات من از تو

از میل و خواسته هایم

کلمه ای به وسعت علاقه من به تو.

کلمه ای که گاهی از هیبتش می ترسم.

می توانی بفهمی؟!


درباره وبلاگ

مغشوش نگار
بنده پیر خراباتم که لطفش دائم است***ورنه لطف شیخ و واعظ گاه هست و گاه نیست! ////// مینویسم تا آروم بشم...بلکه! حرفایی که اکثرشو خودم میفهمم و خودم می خونم. البته بعضی از حرفها رو بدم نمیاد بقیه هم بخونن!
آخرین مطالب
لال
کمی حرف دل!
در عجبم!
تعریفتان از برنامه چیست؟!
انتخاب
الهه ناز
[عناوین آرشیوشده]
آرشیو
پیوند ها
MihanTheme